Birden normalden fazla sıvı bişey geldiğini hissettim ve baktığımda pembemsi su gibi bişey gelmişti sizce yerleşme kanaması mıdır? Adetime 2 3 gün var daha. Görünce çok heyecanlandım ama bilmiyorum ne olduğunu. Normalde adetim erken olmaz böyle. Ya günümde olurum ya da 2 3 5 gün sonra