Arkadaşlar İzmir’e yeni taşındım ve ilk gebeliğim ilk olarak özel ege yaşam hastenesine gittim o zamanlar henüz ne kese nede bebek göründü direk alttan muayene etti doktor o zaman göründü geç döllenme dedi ama karnında sıvı var yumurtalığında kist var diye beni korkuttu 2 hafta sonra aynı doktora geri gittim kese göründü ama yine bebek görünmedi alttan bakıldı öyle göründü bi daha özele gitmedim devlette bir doktor bulup ona gittim orda da aynı şekilde kese göründü bebek görünmedi alttan bakılınca göründü şükür 7 haftalıkta kendi ultrasonda gördük.İzmiri çok bilmiyorum devlette ilgili seni rahatlatan dalında iyi bir bayan doktor varmı dır acaba 🙏🏻