Merhaba herkese az önce burda birinin erken suyu geldiğini okudum bian bi korktum bende de iki gün önce 3-4 damla kadar su geldi yani ayırt edilebiliyo idrar ve akıntıdan sizce korkmalımıyım. Bir ay önce ki kontrolümde doktorum rahim ağzımın kapalı olduğunu ve erken doğum riskim olmadığını söyledi eğer gelen suysa bu ultrason da anlaşılır mı bu arada 18 haftalık hamileyim yardımcı olursanız çok sevinirim