Berfi
Berfi ben kadin stres olsun diye demedim zatenn insAllah hamiledir hepimiz kadinizz.Bende insAllah hamilesindir hcg artarr dedimm.Bende biliyorummm dedikelrini zaten ayni seyi kardesimde yasadi ve 3 doktora gitdik hepsi aynis eyi dediii.Deger azzz artarsa hamilesin ama 200den az deyerlerin artmasi birazz sorunlu oluyoo mesela kardesimde 2 kez artmadıı sonuncuda 250 cikti ve artdii umarim artar.Herkese Allah evlat nasip etsinnn insAllahda hamiledir kimseninn strese soktuguda yok kardesim.