Anneolmahayali Ben 1 yıldır V8+animal kullanıyorum. V11 ile arasında sadece çekim gücü farkı var . Ama v8in çekim gücü o kadar kuvvetli ki , arasında başka pek bir fark olmadığı icin ben v8 ile v11 arasındaki farkı aşırı abartılı buluyorum. V8 animal öneririm , ama imkanın varsa kesinlikle v11 yerine v12 almalısın. 1 ay önce denedim. Lazerli ve çok hafif. Şarjı da atar 1 saat gidiyordu yanılmıyorsam. Ayrıca v12lerde start stop düğmesi var. Diğer serilerde parmağının altına gelecek şekilde düğme var. İmkanın varsa V12 al yoksa v8 öneririm🙏🏻 Benim düşüncem bu şekilde