Kizlarrr 40 gun dolduktan sonra kanamam artti bi hafta daha devam etti. Ben de adet gormeye basladigimi dusundum cunku kasiklarim da agrimaya baslamisti. Uc gun sonra tekrar kanama yasadim ama az miktarda sonra tekrar kesildi. Simdi yine kanamam var. Endiseliyim. Hic basina böyle bi sey gelen var mi??