CinyurunAnnesi Kızlarr 33+2 deyiz ve bi kaç gündür çok kötü boğazım ağrıyor nefes almakta zorlanıyorum o derece korona değilim test yaptırmadım ama ateş falan hiç bir şeyim yok sizler böyle bir durum yaşadınız mı yaşadıysanız geçmesi için ne yaptınız?
RedFlower CinyurunAnnesi canım bende üç dört gün önce boğaz ağrım vardı nefes darlığı da başlamıştı. Sonra kemiklerim falan ağrımaya başladı. Koronayı hiç düşünmemiştim ama korona olmuşum test verdim. Yinede test yaptır bi ama zaten korona olsakta kendi kendine geçmesini beklemekten başka bişey yapamıyoruz
CinyurunAnnesi RedFlower canım bende kaç gündür var boğaz ağrısı ve ateş yok doktoruma boğaz ağrısı yaşıyorum bi kaç gündür dedi test yaptır falan demedi
Mihriballim Bende degil ama dört buçuk yaşında kızım var onda bu ağrılar var iki gündür ateşte yaptı sanırım salgın varmış bol su içip meyve tarzı şeyler tüketin ılık ılık icicekler için