Aysekaftanci canım bn mrrkezde ki devlet hastanesi 700 yataklıyi diyorum yani benimle baya ilgilendiler biraz şans meselesi sanırım ama bnde ona göre biraz daha nazik davranıyorum yani açıkça bişe soylimmi ustunz basinz biraz düzgün olursa biraz olumlu konuşursanız ona göre muamele ediyorlar tuhaf ama işin gerçeği . Diyorum yaa bnmki sezeryandi ama on kosiden fazla başımda vardı tabi bnmki riskli bı gebelikti onunda etkisi olabilir. Ama ilgilileri yani kontrolleri söylemiyorum çünkü gercetkten ilgisiz oluyolar o ara çok kalabalık olduğu için ama doğum ve dogumdan sonraki süreç iyi yani yibede senin tercihin canım rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin ins 🌺