mhdmraa 12 haftalıkken damla damla şeklinde akıyordu 18 haftalığım 2 3 haftadır daha yoğun şekilde geliyor üzerim su dökülmüş gibi ıslanıyor normal mi acaba
Derininannesi_ mhdmraa ben 24.haftamdayım hiç böyle bsey olmadı canım ama normal diye biliyorum çünkü kişiden kişiye değişiyormuş hormonlara bağlı olarak
pieceofcake mhdmraa Prolaktin hormonu yükselmiştir bebeğe sıkıntı olabilir bi doktorunuza görünmekte fayda var
Hmsrln mhdmraa evet canım bendede oluyor, bazı günler baya geliyor giyindiğim kıyafette büyük yuvarlak iz oluyor 😬 doktorum normal dedi, bendede erken haftalardan itibaren başlamıştı şimdide 31. Haftadayız.
mhdmraa Hmsrln damla damla gelmeye başladığında sormuştum normal demişti ama bu kadar çok gelmeye son haftalarda başlar diyorlar çevremdekiler
Hmsrln mhdmraa çevrenizdekileri bilemiyorum ama bana doktorum normal demişti, evde spor sütyen takmamı önermişti sadece.