MusabUmeyrinAnnesi Arkadaşlar sabah sabah bu postu açtığım için özür dilerim ama internetten baktım bir şey bulamadım acaba kelle eti yemenin bir zararı olur mu bizim buralarda kelle.cok meşhurdur şimdi de kahvaltıda kelle var o bana bakıyor ben ona yesem mi yemesem mi bilemedim
JeyranAhadova Sumuklerinde zayıflık olana soyluyorlar yemeyi. Zarari yoktur. Gorumcem 9 ay boyunca hep yedi) Hep bir yerleri chıkıyordu))
JeyranAhadova Amma farklı organızmler var, birine yarayan birine yaramaz. Siz yinede doktora bir sorun.
deletedmom209 MusabUmeyrinAnnesi hamileliğin altın kuralı herşeyden az az yiyebilirsin zaten o yüzden çok takma kafana stres sakatattan daha zararlı emin ol