Denizyldzm Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim ve eşimle covit olduk dokturuma sordum vitamin ve bol sıvı dedi ama boğazım ağrıyor tuzlu su ile gargara yapıyorum ama Allah korusun ilerlemesin diye başka bişey var mı lütfen korkuyorum
Ebruf Allah yardımcın olsun inşallah hafif gecer benimki 26. Hafta daydı delta oldum agır geçti hastane ye yatmadan atlatamadım ama çok sükür iyiyim şimdi korkma gececek inşallah kötüleşirsrn hastane ye gitmemek için direnme tek tavsiye edeceğim bu kan pıhtılaşma sı vs olabilir dikkat et
Glshnlvr Öncelikle çok geçmiş olsun. C vitamininden zengin beslenin, bolllll su tüketin. Genelde doktorlar kan sulandırıcı veriyorlar ama size vermedi sanırım. Doktorunuza danışabilirsiniz bu durumu. Sadece parol kullanımına izin olduğunu biliyorum ama tabi ki siz doktorunuzla konuşmadan herhangi bir ilaç kullanmayın. Moralinizi yüksek tutun. İnşallah bir an önce sağlıkla atlatırız bu süreci de.
Denizyldzm Glshnlvr amin inşallah çok sağolun benim zaten coraspin var belki ondan dolayı vermedi doktorum korkuyorum işte ne bilim
Gul-pembe Sirkeli suyla boğazına gargara yap arada, özellikle elmayı çok sık tüket, c vitamini al birde bolca, şifası Allahtan çok geçmiş olsun canım
Denizyldzm Yeniannebirkiz teşekkür ederim ben ilk üşüttüm sandım soguk havalar falan diye ama göğüs üstü batmalarım sırt bel baş ağrısı halsizlik yorgunluk hissi oldu doktora gttim şükür bebek iyi dedi ama eşim pozitif çıkınca dedim bnde kesin kaptım ve şuanda boğazım batıyor çok dikkat ederim ama nafile işte