elaweannesi ben doktora gideceğim birazdan 37+6 olduk korkuyorum çatı muayenesi yapabilir her an ama bebeğim halen yan istersem çatı muayenesi yapmayabilir geçen hafta yaptırmadım 😃 sezaryen mi seçsem of korkuyorum 😨😢 karmaşık duygular içindeyim ah bu hamilelik