busrasafak Bademcigim cok batiyor boyle halsizim grip gibi hapsurmam da var ilac kullanmak istemiyorum ama vucutta mikrop varsa cocuga zarar verir mi acaba ondan da tedirgin oluyorum. Boyle durum yasayanlar ne yaptı yardimci olun kizlar
Esma5825 busrasafak 3 gündür bnde aynıydım canım kafamı kaldıramadım şükür şimdi biraz öksürük kaldı. Aktardan ıhlamur al onu iç iyi gelir bana geldi