Bsk ebruligunler ben delta hospital da tahir tosyaliya gidiyrm bi arkadaşım onermsti simdilik gayet mennunm
Duyguanne Bsk merhaba. Bnde bu salı gidicem ilk kez tahir beye. Nasıl doğumu falan konuştu mu hiç sizle 🤗
Bsk Duyguanne ben 20+3 deyim henüz doğum konuşmadık açıkçası ama muayenelerde cok ilgili herşeye tek tek bakıyor