fatma3844 Kızlar merhaba adetin 3.gunu bugün ama hala olmadım beyaz akinti ve bel ağrım var idrar testinde dün negatif cıktı sizce hamilelik olabilirmi
Burcu-2634 Bende aynı nedenlerden yaptım test ama 5 gün gecikti diye yaptım çift çizgi gördüm biraz daha bekle daha sonra tekrar yap geç döllenme olduysa 3 gün az bi süre. Allah hayırlısını versin 🤲