Merhaba kızlar 16+5 hamileyim. Vajinal mantar oluştu. Sizler de de oldu mu olduysa ne yaptınız da geçti şu an doktora gidemiyorum hem biraz hastayım hem de haftaya randevum var ikisini aynı anda çıkarmak istiyorum malum ortalık belli bünyem de çok zayıf ☹️