Ozlemre16 merhaba, 34 haftaligim bende bu hafta yaşadım bunu. Hemen tansiyondan korktum hem kendim hem sağlık ocağında olcturdum bir sorun yoktu. Siz olctunuz mu tansiyon? Benimki sanırım sinüzit ağrısı. Birazdan kontrolüm var gidince yine de soracağım.