Selam arkadaşlar benim ilk 3 aylık dönemde mide bulantım çok çok az oldu kusma ise hiç olmadı çok fazla tiksinmem koku hassasiyetim oldu ama 4. Ay da tüm belirtilerin azalması gerekirken tiksinmem gitti ama ben kusma ve şiddetli bulantı yaşamaya başladım aranızda benim gibi sonradan bu durumu yaşayanlar var mı ? Etrafımdaki herkes olabilir diyor doktor kontrolüm haftaya gidene bilgi edinmek istedim.