ozlem58 Selam kızlar. 22 haftalık hamileyim ve covide yakalandım 3. Gün bugün kemik ve eklem baş ağrısından duramıyorum. Ara ara parol alıyorum.Boğaz ağrısıda var.Sizde oldumu hiç ne içsem veya ne yapsam iyi gelir. Bol bol sıvı ve C vitamini tüketiyorum 😔 Allahım hepimizin yardımcısı olsun şu zor zamanlarda 🙏🏻 Sağ Salim yavrularımızı kucağımıza alalım.
mirage333 ozlem58 bende bekleyeyim. Benzer belirtilerim var ama test yaptirmadim acaba covidmiyim diye supheleniyorum.
Aysnrmlym Bende 29. Haftamda çarpıntıyla acile gittim ve korona çıktım bolca c vitamini alın ,portakal mandalina limon hiç ilaç kullanmadan atlatmaya çalıştım ben .Bitki çayları içtim nane limon çok iyi geldi
Serenity28 Ben de 21. Haftadayim. Önce boğaz acısı refluden oldu sandım ama acı git gide arttı öksürük de var. Çok korkuyorum. Sağlık ocağına gittim ama test için gitmedim daha hastaneye kardan. Parol, nane limon ve bol su tüketmeye çalışıyorum