Yaseminirmak aslında anneler tek bir cinsiyete bağlı kalmak istemiyor daha sonra diğer cins olursa üzülmemek için gönül idare ediyor..o yüzden kız veya erkek demek istemiyoruz..benim bi kızım var şimdiki oğlan olsun çok istiyorum ve etrafımdaki tanıdığım tanımadığım herkes oğlan gelecek diyip duruyor anlayamıyorum hepsinin içine doğuyormuş ağzıma bi parmak bal çalıyorlar sürekli onlara karşı kız da olabilir yeterki sağlıklı olsun demekten bi bakmışım çok istediğim halde oğlan olmasa da üzülmeyecek hale geldim şurda iki ayda🤗