Hatice123
Merhabalar bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Hamileliğimin 35. Haftasındayım kendi doktorum başka hastaneye gidiyor o hastaneye de biz uzağız doktor değiştirmek zorunda kalacağım fakat sezeryan olursa kendi yapabileceğini söyledi. Bende gebelik şekeri çıktı o yüzden normal Doğum yapmaya korkuyorum(şeker annelerin çocuklarının baş ve omuz kısmı geniş oluyormuş) fakat doktorum bana bıraktı normali bekleyebiliriz istersn sezeryan olr dedi. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim başına gelen var mı?