Kizlar hepinize çok teşekkür ederim dualarınız için . Öncelikle kendi sancım geldi fakat açıklık olmadı bebek kanala girmedi .bekledik suni sancı verilecekti falakat sezeryana karar kıldık çünkü doktor suniylede doguramiycan çok zor dedi . Kemiklerim uygundu fakat bebek aşağı inmiyodu.sezeryane girdim epidural fakat kesiyi atınca hissettim ve sonra tam bayilttilar . 12 buçukta çıktık ameliyathaneden .prensesim çok şükür iyi banada üç kez ağrı kesici yaptılar .çünkü sancım çok oluyo.suan hastanedeyiz dua edin hem toparlanayim benim zor geçti hepsini yaşamış oldum ama inşallah sizin çok kolay geçer bebisleri sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️