Ya kizlar ilk kahverengi ile başladı.Gitfim 4 haftalik hamile deyerlerimde normal iyi fena degildii.Ama eve gelir gelmez dupastonla utrajestan fitiline basladım.Kan yogunlasmaga basladii ayaga kalkmiyorum hep yatak sadece tualet.Ama tualete kalkdigimda geliyo boyle cikolata kivamli renkliydi,simdide curuk vişnee rengine öndü ama açık kirmizi degil halaa cok korkuyorumm yaaa yardimci olurmusuz.Arada bri simsiyah kuru kan pihtilarimi nedir geluyooo cok moralim bozuk yasanalae vaemi?