Canım bende bu pazar 15.8 ile tansiyonum ile gittim 29+4 haftayim tansiyon orda14. 9.a.dustu ve 11.7 ye kadar. yatis yapti idrar topladik protein cikmadi tansiyonda cikmadi bebek nst de iyi dedi. bugün sabah cikardi lar tekrar yukselirse hemen gel dediler. Cuma kontrol ayarladilar tekrar inșallah yukselmez en azından biraz daha toparlar, seninle aynı seyleri yasamıșız bebek kac kg doğdu ve sağlık durumu nasıl bilgi verir misin merak ediyorum