Kizlar biz galiba covid olduk, esimin cumartesi basladi belirtileri, benimde o gün bogazimda kasinti vardi sadece. Pazar günü kol bacak agrisi eklendi. Dün hafif öksürük basladi, tüm vücudum agriyordu ve ateslendim, oglum uyudukca bende uyudum kalkmaya mecalim yoktu. Istahim asla yoktu bütün günü iki bardak sütle devirdim. Bugün ama cok cok daha iyiydim, atesim yok, istahim düzeldi. Bogazda kasinti, hafif öksürük ve sirt agrisi kaldi.
Sormak istedigim, bu saatten sonra birdaha kötülesirmiyim yoksa artik iyiye mi gider bilen varmi acaba?