Ben saç tellerimimi bir tutam alıp elime dolayıp saç köklerimi çıtlatıyorum bikdiğin çıt dşye ses çıkıyor saç derisindeki kan akışı canlanıyor ve o an o saniye baş ağrım kesiliyor🤗üniversitede bir arkadaşımdan öğrenmiştim eski bir akapunktur yöntemiymiş dene bak dua ediceksin bana. Saçın çok kısaysa olmaz ama 🤷♀️parmağına ağrıyı hisseytiğin bölgeden bir tutam saç alıp dolayacaksın ve saç derisini kaldırıp çıt sesini duyacaksın işlem bu kadar. Bir de duş al o da iyi gelir