Handan_65 Suan hastanede yazıyorum toparlamımca hikayemi Yazacam bebek küvezde dua istiyoruz teyzeleri 36+4
sessiz_oyuncu Handan_65 canm bende bugün acil sezeryanla doğum yptım benim bebeğimde küveze alındı solunum sıkıntısındn dolayı. Çok geçmiş olsn
Aycha Handan_65 Allah, acil - daimi şifa versin. Bebeğinizi en kısa sürede, sağlıkla kucağınıza alıp, evinize getirin, güle güle, sağlıkla, kolaylıkla büyütün inşallah.
GNurr Handan_65 canım bende kanama ile acil sezeryana alındım 36+4 te doğurdum hatta. bebeğim 1700 doğdu ama şükür şuan yanımda sağlıkla🤲 Sende sağlıkla kucağına alacaksın inşallah dualarım seninle 🤲
denizurgun İnşallah yakın zamanda kavuşursunuz sakın sıkma canını olur mu pozitif ol sizin birbirinize ihtiyacınız var ❤️
Handan_65 GNurr Aycha sessiz_oyuncu Ebrulililili Ebrulililili denizurgun Herkese cok tesekkurler Allah razı olsun hepinizden
Bebegimveben0811- Canım.ben seni postlardan hatırlıyorum neden doğum yaptın suyun mu geldi bide bebek kaç kilo doğdu
Eckd Handan_65 öncelikle gözünüz aydın inşallah bir an önce yavrunuza sımsıkı sarılırsınız, soner bey mi doktorunuz ? Şifada yenidoğan yoğun bakımı yok bilgisi vermişlerdi önlem amaçlı olan 1.derece bakımda mı acaba