Kızlar 38+4 gunluk gebeyım etlık zubeydeye gıdıyorum ama artık gıtmek ıstemıyorum ınanılmaz sogudum hastaneden ankara sehir. Hastanesine gitmek istiyorum ama en başından beri oraya gıtmedıgım ıcın bakmamazlık veya neden geldin gibi seyler demezler dimi aranızda bılen varsa bana yardımcı olabılırmı