Kubra3005 Kızlar sizinle yaşadığım bişeyi paylaşmak istedim hamile olduğumu öğrendim ve 6 haftalık olana kadar doktora gitmicem dedim ama hafif bi leke gelince evimin yakınındaki medivia hastanesine gittim. Doktorun bana söylediği kese var ama cok küçük yani ben 5 haftalık olduğumu sanıyorum bana 4+3 dün dedi. İlk travma ! Neyse 2 gün sonra çağırdı gelişiyor mu diye gittim geliştiğini söyledi. En son 2 gün önce gittiğimde yine küçük olduğunu söyledi ve kesede ne bebeği ne de yolksaç keseni de göremedi. Ve bana artık haftaya görmemiz şart filan bişiyler dedi. Ve beni 5+3 hesapladı. Halbu ki dün aşırı bir kanamam oldu pıhtı düşürdüm ve dedim ki herhalde bu boş keseydi ve düştü. Zeyenp kamil aciline gittim ve doktor 6+3 hamile olduğumu ve bebeğin kalp atışının olduğunu söyledi. Şimdi benim merak ettiğim bu bazı doktorlar hangi tıp tan mezun oluyor . Size yazmamın sebebi doktorlarınıza cok dikkat edin . Kafanız karıştığı anda bir başka (zeynep kamil hastanesi tavsiye edilir. Bence asistanları bile özel bir hastane doktorundan daha iyi ) doktora gidin. Ve ümidinizi yitirmeyin.
Damlaaaa Kubra3005 canim ultrasondan fark ediyo ben bugun aslinda 7+6 yım son adetime gore ama doktorda yarin 9.haftama giriyorum ilk basta bende anlamamistim ama netten arastirdim hem ultrasondan farkedermis hemde her zaman 2 hafta onden gidermis