Merhabalar 1 senedir evliyim eşimle düzenli olarak yumurtalama günlerinde vs ilişkiye giriyoruz. Ama asla çocuğumuz olmuyor doktora da gittk bi sıkıntımız yok. Geçen ay adetim bittikten sonra komşumuz çocuk olması için karnıma üzümle acı pul biberi ezip kasıklarıma sardı bunla gece ilişkiye gir çıkarma dus alırken çıkart dedi bende yaptım aynı zamanda yumurtlama günümdü o zamanlar da. Şuan adetime 6,7 gün var bazen bi kaç belirtisi var gibi gögüslerde hassasiyet beyaz krem gibi akıntı halsizlik bazen de yok gibi varmıdır yada test yapsam çıksr mı acaba soru uzun oldu kusura bakmayın içimi dökmek istedim hakkınızı helal edin :)