Patito__ Selamlar 3-4 gundur sol yumurtaliimda surekli ve kendini hep hissettiren bur agrim vr bazen bacagima da vuruyor Tahminen iki uc gune yumurtam catlar Boyle agrisi olan varmi normalmi acaba ??
femme_sans_defense Patito__ bende oluyor ara slra. Sol yumurtalığımda çok küçük dermoid var ondan sen muayneden geçtinmi?
Snglseyma Patito__ benmde ağryo doktora gdyrm hçbiri umursamyo devlttede aynı şeyi yaşadm özeldede adam para derdnde kan fln istdi kanla ora ne alaka ultrasynla bakmadı bilebgn yne başka bi özelde doktr buldm ona gdcm bu ay 1000 üzeri para verdm doktorlra hçbiri bni nrml muayene edemedi devlette iki kere gttm adam kovar gbi ypyo hastalrna özelde tahlil peşnde yaptrmama rağmen adetlği bahane ettlr bgn 4 günğ adetlğm baklm bu defa neyi bahane edeckler
Patito__ femme_sans_defense bu ay gittim evet ama muayeneden snra oldu yani muayene olali 15 gun flan oldu ¾ gundur var
Patito__ Snglseyma devlette abartcan agriyi beaz oyle bakiolr yani normalde bakmasi lazm para verip heleki ultrasnla bakmiosa parami alrm suan koronadan herkese bahane dogdu
Patito__ [silindi] muayenemdenyktu ama sanrm sonra olustu :( reglmden snra gecmesse gitcm muayeneye tskler
Patito__ Snglseyma bndede bgun idrar yolu enfeksionu cikti regli olaymda devm ederse giderm bi dr a :((
Ozgee96 Canım benimde aynı sekilde ağrım oldu 1 hafta önce gttim 17 mm olmustu yumurtam bugün kontrole gttim 29 mm olmuş kistleşmis dedi ama korkulacak bisey yok yine atılmissa gebelik olduğunda gider dedi boyle hamile olan varsa bilmiyorum ama korktum
Patito__ Ozgee96 bn o sekilde hamile kalmistim ve hamileligimn 7. Haftalarinda flan kayboldu bende kistten supheleniyorum yine ama bgnde rahlil verdm idrr yolu enfeksionu vrmis belki ondndir ultrasona dha grmedm reglden snra gecmesse bende gitcm :(