@ElmasBurhan @Ngms sancılar düzenli gelmeye başlayınca otu suya koyuyorsunuz üstüne Felak, nas, inşirah, fatiha ve Ayetel kürsi okuyorsunuz biraz bekleyip sudan 3 yudum içiyorsunuz (ben o sırada nst deyim bekleyebilmiştim) tadı aynı tarçın gibi çok hoş bir tadı var ve inanarak yapın bunu gerçekten çok iyi bir şey Allahım hiçbir şeyi boşa yaratmıştır