Nagehann1 Kizlar iki saattir adet sancısı gibi bir sancı çekiyorum hareket edince sıklasiyor,doğum belirtisi olabilir mi? 37.haftadayim.
ElifKucak Eğer adet sancısı gibi ve düzenliyse mutlaka doktorunla iletişime geç yada acile git canım takip et kendini düzenliyse ağrılar doktoruna danış derim👍