La_le Laylaycizi_96 17 deqilim ama 16+4 miğde bulantım biraz dindi ama belim aşırı agriyor haraket edemiyorum sırt üstü uzanamiyorum bile
sema_altas55 Laylaycizi_96 merhaba 16+4 kabul ederseniz 🤭🙈 cinsiyet öğrendik kızımız olucak inşallah 🥰 bulantılar gitti iştah açıldı şişkinlik oluyo akşamları ve bel agrısı yavaştan başladı galiba 😬
Bsra19ogz Laylaycizi_96 19+6 da benden 🥰sırt agrıları özellikle gece beni mafediyor ama çok şükür başka skntımız sağlıklı sıhatli alırız bebişlerimizi hepmz kucagımıza inşallah 🥰
Laylaycizi_96 La_le bel agrısı bende de var geçmiyor sırt üstü yatsam saga sola cok zor dönüyorum ilk hamileligimde daha fazlaydı agrı umarım bunda da cogalmaz
Laylaycizi_96 La_le sanırım rahim büyüdükçe bele agırlık yapıyor bi de üzerine bende bel fıtığı var 😥
Zeyno123- Haftalık olduk biz 17 haftalıkken öğrendik cinsiyetimizi , ama bu hamileliğim bi farklı sanki akşam olmasın istemiyorum bi şişkinlik oluyo ne yapsam geçmiyor
Laylaycizi_96 Zeyno123- şişkinlik bende de oluyor ya az az tüketin cok yüklenince yemege de oluyor ben tam doymadan kalkmaya calısıyorum acıkınca yine biseyler atıştırıyorum bide soda bana cok iyi geldi hiç içemezdim sevmezdim ama cok rahatlatıyor
Laylaycizi_96 sema_altas55 ohh ohh ne güzel bende biraz rahatladım ilk haftalar bulantı cok zorluyordu ama iştahım hep açıktı
Leyla13 Laylaycizi_96 bana da 12 haftalıkken kız a benziyor dendi 16 haftalık ta kesinlesti kız dendi 🤗🤗♥️
Rabiademetin Bizde 17+3üz erkek bebiş bekliyoruz inşallah bulantı kusma birşey kalmadı şükür aşırı halsizlik var sadece