Cansu2018 Merhabalar anneler size birsey danismak istiyorum. İlk bebegimi Allah nasip ederse 10 gun icinde aliyorum kucagima insaallah. Doktorunuza ve ebelere hediye almis miydiniz? Yada bebegi getiren ebeye para falan verdiniz mi boyle biseyler duydum ama hic tecrubem yok.
Mrvbdk Cansu2018 yok canm ben hç duymadım yapanı da görmedm ha özeldeyaen eğer güzel ilgilenen doktoruna bi çikolata yada lokum tatlı gibi bsey alablrsn
Tosbagam Eşim bebeğin doğduğunu söyleyen hemşireye bir miktar para vermiş.Müjde bebeğiniz doğdu denilince. Sonra da doktoruma orkide gönderdik.