Ozde123 yok canım yapmadım henüz. Mart başı ve sonu arası bekliyoruz kızımı bakalım ne zaman gelirse 😊 ilk doğumum olacak,normal istiyorum, doktorum da normal doğum destekçisi, sezeryan asla istemiyor ciddi risk yoksa. Bel fıtığımdan dolayı normal doğum yapabilir miyim diye sordum. Tabi ki yapabilirsiniz bu bir engel değil normal doğuma dedi 🤗