_klmnb
Büyümek isteyip nemsiz kaldığı için çatlıyor. Siyah halkalar kum gibi ele gelir dökülür.
Bu haftadan itibaren nemlendirmem lazım canım. Yoksa bebeği zor emzirirsin.
Ben bebek yağı sürdüm sürekli uçlarına çok iyi geldi . İlk doğumda anlatamam o açıyı ve çatlakları.
Şimdisürekli bebek yağı sürdüm.
Önce elime kum gibi siyah halka geliyordu . Yılmadım sür sür sür bir müddet sonra nemini aldı kahverengi döküntü durdu . Fakat kuruluk sürekli büyüdüğü için devam edip kaşınıyor.
Yılmadım sürmeye devam ettim ve mutlu son ilk gebeliğime göre çatlamadı ucu daha düzgün uçlarda şuan ağrı kaşıntı yok. Bakalım emzirilen ne olur bilmiyorum . Jonsesbeybi bebek yağı çok tesviyemdir ve tüm vücuda da sür