prenseseliz Merhaba 10+3 haftalık hamıleyım cok halsız ve yorgunum yataktan kaldıramıyorum kendımı bacak agrım kas agrım cok fazla benım gıbı bole yasayan var mı ne zaman nasıl gever deneyımı olan yazabılır mı ?şimdiden teşekkürler😍
Serenity12 prenseseliz ay ben. 2. Trimester döneminde hepsi geçiyor balayı dönemine giriyorsunuz biraz sabrediceksiniz 🌸😘
maviananas prenseseliz bende ilk aylarımda çok halsizdim ama sonra vitamin takviyelerinin de etkisiyle normale döndüm
Zeyyyn prenseseliz çok normal canım yat dinlen vaktin oldukça sonra bir enerji geliyor 🤣 doğuma yakın Gine bir uyku hali oluyor