hasan__esra işin garibi ilk 2 de değilde bende bu 3.de hissettim😂eşime gidip gelip bak hamlieyim dedim 2 hafta boyunca yok inanmadı bi test yaptım pozitif😂ama başka şeylerde hissettiklerim hiç olmuyo bi bebek konularında hissiyatliyim sanırım ya 😂baikasınında mesela kızın olcak kesin diyorum kız çıkıyo öylede seğişik bi durumum var