AlpAslanbabysmom Erkek annelerine sorum var normal doğum kacinci haftada basladi doguramiyorum postunu ne zaman acayim 😅
miranbeyinmothersi AlpAslanbabysmom bende senin gibiydim kuzum zorunlı sezerdeyince ohh bi rahatladım anlatamam 40-41 beklemek beni öldürürdü sanırım, 38+4 doğumum olacak erkek 💙
Elfgrcn AlpAslanbabysmom bana değil benim kıza söyle sen bunu neler yapıyo anası ne squatlar ne merdiven inip çıkmalar ama cıkss gelen giden yokk😂
AlpAslanbabysmom miranbeyinmothersi saglikla al kucagina insallahh 💙 40. haftayi beklemek bana da cok uzun geliyo 😱🙇🏼♀️
AlpAslanbabysmom Elfgrcn kızlarimiz cok nazli bu sene 🤣 bebim oglan cinsiyeti cok erken gostermisti aceleci tavrini doğumda da gormek isterim dogrusu 🤣
Feyzaveannesi AlpAslanbabysmom Valla normal doğum bekleyemem 😂 37 de doktorumu darlamaya başlıycamm 38 de Sezeryana alır 😂😂
AlpAslanbabysmom Feyzaveannesi benimki gebelik zehirlenmesi yuzunden 37de suni sanciyla dogumu baslatirim demisti ana seviye dusuk cikinca yalan oldu galiba daha konusmadim cuma gidecegim belki baslaticam der 😅 artik herseyi de hazir oldugu icin beklemek zor geliyo 🥲🤣
Elfgrcn AlpAslanbabysmom zamane gençleri işte 🤪🤪 aman ecele etmeyin zamanında sağlıkla gelsin gerisi önemli değil😂