Burcu_ksn aynen ben bizzat yaşadım tekrar gidip almak zorunda kalmıştım çünkü yeni doğan bebek sürekli kusuyor ve kirleniyor sürekli yıka kurut yıka kurut dedim ben gideyim iki üç tane daha alayım paketli değil ama böyle çok paketli olur ya onlardan değil al ve üstlü olanlar var bide tulumları oluyor ekstra tulum alın kızlar çok işe yarıyor küçük kıyafet almayın giydiremiyorsunuz paranız çöp oluyor bide bu ilk adım ayakkabıları bir yada iki tane alın başkada almayın ben o hatayı yaptım hepsi kaldı 😂