eflinveannesi Hayırlı akşamlar şimdi ultrasonu incelerken kalp atışının 70 olduğunu gördüm internetten baktım 6. Hafta da 100-160 arası olması gerekiyormuş sizlerin kaçtı acaba endiselenmelimiyim aklıma çok takıldı şuan
Zehragniken eflinveannesi küçüktür diye öyledir bence canim bende 6+4 iken duymuştum küçük olduğu için az duyulmuştu. Sıkma canını ferah tut içini doktorun bisey demedi mi
eflinveannesi Zehragniken hayır herhangi birşey demedi sadece kendinsi duydu haftayada biz duyacağız inşallah