Glcn ben tam 10 gün çektim ve kadın Doğum doktorum Avil ve dekort ampül iğne vurdurdu iki tane ve geçti şükür hiçbirşey olmaz korkma dedi kortizonlu diye cildiyeciler acildekiler korkutyor ama erken Doğum riski olanlara ciğer geliştirici vuruyoruz bunların kaç kat ağır kortizonu hali ciğer geliştiriciler dedi. İyi ki vurdurmuşum şükür bebekte çok iyi bende rahatladım tam 10 gün işkence gibiydi