Eceissi çok erken henüz bebiş oluşmamıştır daha ki olsaydı bile riskli bi gebelik başlangıcı değilse bişy olmamıştır Allahın izniyle. Ama üzülüp ağlaman strese girmen daha çok zarar inan bana eşin fevri bi haraketle düşüncesizlik etmiş ama senin düşünmen lazım bebeğini