Merhabalar sonunda banada yazmak nasip oldu☺️ Uzun olacak ama inanın ne olacağı belli olmuyor Hamileliğim ilk başlarda çok güzel ilerledi kusma bulantı hiç bir şikayet çekmeden 30. Haftaya kadar geldik . 30 haftamda plesantanın direnç göstermesine bağlı bebekte gelişim geriliği başladı doktor yakın takibe aldı şükür 1 hafta sonra geridende gelse ilerlemeye başladı. ( o zaman ağır bir grip geçirdim doktor buna bağlıda olabilir demişti.)
- Haftamda kontorlde bebeğin kalp atışlarında düzensizlikten doktor hastaneye yatırdı ve herhangi bir soruna karşı acil sezaryana alırım diyerek 2doz ciğer geliştirici vuruldum şükür onuda atlattım ertesi gün eve döndüm. Bu arada kasılmalarım ve yalancı sancılarımda çok sıklaştı. 35+4te 18 aralık cumartesi günü sabah kalktım kayınvalideme kahvaltıya gidicez eşime sen gitsene hiç halim yok dedim ama ayıp olur diye gittik neyse ordan kalktık pazara gittik eve geldim annem aradı akşam yemeğe kalktım oraya gittim durmak yok😂😂 yemekten sonra örgü örüyorum tuvalet ihtiyacım geldi ha bu arada ben kızımla cok konuştum hamileliğim boyunca ve onu çok çağırdım hadi kızım gel artık doğ artık diye diye yemektede benim kızım doğcak az kaldı demiştim😂 neyse tuvalette bir baktım kilodum ıslanacak kadar su geldi ve pembe kan dedm bişey oluyor eşime bağırdım falan acil hastaneye gittik yolda doktorumu aradım hemen geldi zaten akrabamız dedi korkulacak bişey yok suyun falan güzel ama kanamadan dolayı yatıralım takip edelim cıktık yukarı saat 9.30falan nst bağlandı sancı çıkmıyor ama benim sancı adet ağrısı gibi neyse saat gece 12ye doğru sancılarm artık vajinam ve kasıkta hissediyorum öyle şiddetli vuruyor 10dkda bir ama nst hala sancı cıkarmıyor eve psikolojik yapıyorsun rahatla diyor dalga geçer gibi uyumaya calış diyor ama ben duramıyorum en son saat 1.50gibi falan sancım 2 dk bir gelmeye başladı ayağa kalkmamla beraber istifra etmeye başladım doktoru aradılar hemen geldi alttan muayenede bebeğin kafasına dokunuyorum acil sezaryana almam lazım dedi ama bebek cok küçük küveye girebilir burda küvez yok bebek gidebilir dedş ben ağlıyorum neyse spinal anestezi oldum . Harika bir ekip harika bir doğumdu ne bir acı ne bir ağrı hiç birşey hissetmedim kızım gece saat 2.23te 2000kg olarak doğdu şükür küveze girmedi iğnenin faydası olmuş. Şuanda bir aylık yanımda mışıl mışıl uyuyor 3500kg oldu rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻