SayeMom bol sebze meyve tüketiyorum zaten bebeğin gelişimide haftasına göre normal hatta 1 hafta falan önde bile çıkıyor. Ama aşırı derece unutuyorum ilaçları birde troid ilacı kullanıyorum ac karnına içiliyor kan ve troid özellikle onları çok unutuyorum gün icinde de birdaha aç olmuyorum haliyle😂 vitamini en azından gun içinde aklıma gelirse içiyorum geç bir saat olmamışsa.