Mseyyide benn 🙋 ilk dogumumda surekli ozele gittim bi arkadasim beni inandirdi devlette cok guzel ozel gibi soyle boyle diye bende inandim 🤦 sonra devlete gitmeye basladim son aylarda suyum geldi gittim yatis yapildi benim kaldigim odada kac kisi dogum yapti benim yanimda 🤦 onlar doguruyo ben korkudan agliyorum 😦 32 saat orda kaldim sancim yoktu acilmam yoktu surekli yatirdilar ntsye bagladilar beni neyse dogumum kolay gecti 4saat sanci cekip dogurdum ama psikolojim bozukdu tabi 😢 her devlet oylemi bilmiyorum tabi