Aysenur_98 Selam kızlar 31+4 günlük gebeyim malum kış ayları sanırım üşüttüm göğüs bölgem dolu gibi sürekli öksürüyorum şiddetli şekilde bebeğe bir zararı olur mu bir de oksurdukce rahimde kemik ağrısı oluyor yasayan varmi
Hafizehafdjd Aysenur_98 canım bende şuan 37 haftaligim bende 2 gündür giribim boğaz ağrısı burun akıntısı falan haftaya sezeryana günüm var bende çok korkuyorum seninde geçer insalah