Pozitif olma ihtimalim var cuma da sezaryenım var pozitif olursam pandemi servisinde yatcam bebeği de yenidoğan yoğunbakıma yatırcaklarmış merak ettiğim bu sırada beslenmesi nasıl oluyor mama mı biz mi süt veriyoruz ve normal sezaryendeki gibi 2 gün kalıp çıkacak mıyız yoksa negatif olmayı mı beklicez