Kumsalsmom Moniza dönerken oluyor bende de batma gibi tembellikte oluyo ben genel olarak yürüyüş yapmaya çalışıyorum fazla yürüdüğümde kasıklarımda ağrı oluyor bi de
Moniza Kumsalsmom evet aynı bende öyle canım ben yürüyemiyorum şu aralar her yer karlı akşam biraz dışarı çıkmıştık kaydım düştüm korkuyoruz eşimde o yüzden yürüyüşe izin vermiyor 🥴